#PlacesthatMatter – unikalny projekt fotograficzny Whirlpool

13 lipca 2018


Przez najbliższe dwa tygodnie w Miejskim Domu Kultury w Radomsku można oglądać wyjątkową wystawę fotograficzną pt. „#PlacesthatMatter”. Na zdjęciach firma Whirlpool oficjalnie i „od kuchni”. 

Wystawa odbyła się w ramach obchodów 10-lecia działalności firmy w Radomsku i ukazuje to, co dla społeczności firmy jest ważne i doceniane. Premiera miała miejsce we Włoszech.

- Ta wystawa po raz pierwszy przyjechała do Polski. Prezentacje zaczynamy od Radomska. Będziemy jeszcze we Wrocławiu i w Łodzi - mówi Zygmunt Łopalewski z firmy Whirlpool. - W Radomsku czujemy się świetnie, a dowodem na to jest to, że jesteśmy tu już 10 lat - dodaje.

Praca nad projektem trwała kilka miesięcy we wszystkich lokalizacjach Whirlpool Corporation czyli Europie, na bliskim Wschodzie i Afryce. Zespół, który pracował nad wystawą ze strony Whirlpool Corporation wraz z dyrektorem artystycznym (Mario Peliti), fotografem (Alessandro Imbriaco) i dziennikarką (Laura Leonelli), podróżował przez siedem krajów, odwiedził czternaście zakładów przemysłowych i przeprowadził wywiady z ponad 100 pracownikami na całym świecie. Pozwoliło to zgromadzić historie ludzi, którzy każdego dnia przyczyniają się zarówno do rozwoju osobistego i zawodowego pracowników, a także sukcesu Whirlpool.

Polska jest jednym ze strategicznych krajów dla firmy Whirlpool Corporation w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), o czym świadczy fakt, że firma jest jednym z największych amerykańskich inwestorów w kraju. Whirlpool Company Polska zatrudnia niemal 6000 osób, w tym około 1800 w radomszczańskiej strefie przemysłowej.

W Polsce ekspozycja będzie prezentowana do sierpnia, potem wyjedzie na Słowację.

Galeria