Starter inspiruje i szkoli w październiku

5 października 2017


Starter Radomsko zaprasza na październikowe spotkania - Prawo i biznes - o czym warto wiedzieć? oraz Jak stworzyć strategię komunikacji dla biznesu?


Starter inspiruje: Prawo i biznes - o czym warto wiedzieć? Kofeina, godz. 17.00.

Według raportu Grant Thorton, w pierwszej połowie 2017 r. w życie weszło ponad 17 tysięcy stron przepisów. Z badań wynika, że przedsiębiorca, który chciałby się zapoznawać ze zmianami na bieżąco, potrzebowałby dziennie 4 godzin i 17 sekund.
Znaczne uproszczenia dla przedsiębiorców ma przynieść rok 2018.

Uczestnicy spotkania dowiedzą się o 10 kwestiach prawnych dotykających na co dzień wielu przedsiębiorców m.in.:
- zmianach w zakładaniu firmy - bez rejestracji,
- wzroście płacy minimalnej,
- wprowadzeniu ulgi na start dla przedsiębiorców,
- zmianach w zawieszeniu wykonywania działalności gospodarczej,
- wliczeniu wynagrodzenia małżonka do kosztów uzyskania przychodu.

Na koniec poruszony zostanie temat prawa własności intelektualnych na przykładzie znaku towarowego “John Lemon” oraz zmian w biznesie internetowym wraz z wprowadzeniem RODO (rozporządzenia o ochronie danych osobowych).

Spotkanie inspiracyjne poprowadzi Łukasz Bartosiewicz - absolwent prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, obecnie doktorant na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Bada naukowo zagadnienia prawa wobec nowych technologii. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczął w renomowanej kancelarii prawnej CGS, a później pracował w Sądzie Okręgowym, funduszu inwestycyjnym oraz rozwijał startup doceniony przez Campus Warsaw Google.

Starter szkoli: Jak stworzyć strategię komunikacji dla biznesu? MDK Radomsko, godz. 17.00

Jeśli zaczynasz właśnie promocję swojej marki lub biznesu w mediach społecznościowych, potrzebny jest Ci plan. Jak go ułożyć i czego do niego potrzebujesz? Tego dowiesz się podczas szkolenia.

Umiejętności, które zyskasz:
- tworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych,
- tworzenie angażujących treści do mediów społecznościowych w różnych formatach, które będą realizować Twoje cele biznesowe,
- dobre nawyki, do wykorzystania przy kolejnych działaniach w social media,

Szkolenie poprowadzi Martyna Wójcik - Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, właścicielka firmy socialbrand.eu. Podczas kilkuletniej pracy w agencjach reklamowych zajmowała się kompleksową obsługą marek, od tworzenia koncepcji, po ich wdrożenie. W portfolio marek, z którymi współpracowała znajdują się m.in. Grupa LOTOS S.A., iDream Apple Premium Reseller, Badura, Frugo, Black Energy Drink, Eva Minge Milano i wiele innych. Jej "konikiem" są media społecznościowe.

Galeria