Starter Radomsko zaprasza na szkolenie

23 września 2020


Starter Radomsko zaprasza na szkolenie, które odbędzie się 1 października o godz. 12.00.

Pandemia koronawirusa uwypukliła potrzebę sprawnego komunikowania się w wirtualnym świecie zarządzania informacjami.
Wykorzystanie oprogramowania usprawniającego współpracę online przynosi korzyści takie jak poprawa organizacji pracy, zwiększeniu produktywności w czasie. Trzy narzędzia, z których warto skorzystać w zarządzaniu organizacją i sobą. Zawodowo i prywatnie.

Plan szkolenia:
- Wstęp i wprowadzenie do tematu
- O planowaniu działań
- Taski
- Planowanie i zarządzanie online
- Asana czy Trello?
- O komunikacji
- Dlaczego komunikacja jest ważna?
- Slack
- Podsumowanie

REJESTRACJA
starter@radomsko.pl

PROWADZĄCY
Paweł Aulich – radomszczanin, właściciel agencji interaktywnej Igers Crowd, broker reklamowy, Specjalista ds. Digital Marketingu i Social Mediów, trener kompetencji cyfrowych, wydawca lokalnego portalu informacyjnego, członek Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Radomsku, Mobilny Doradca działający w ramach programu Sektor 3.0, które jest przedsięwzięciem Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności.