W siedzibie Startera Radomsko przy ulicy Narutowicza odbyło się szkolenie z planowania zadań oraz sprawnej komunikacji, które poprowadził radomszczanin Paweł Aulich.
Pandemia koronawirusa uwypukliła potrzebę sprawnego komunikowania się w wirtualnym świecie zarządzania informacjami. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzieli się, jakie korzyści niesie wykorzystanie oprogramowania usprawniającego współpracę online, jak poprawić organizację pracy i zwiększyć produktywności w czasie.
– Pracę należy planować, ponieważ ułatwia to cały jej proces. Jeśli pracujemy w zespole, odpowiednie planowanie wyznacza jasne kierunki i sprawia, że każdy wie co i kiedy ma robić. Szczególnie przydatne jest to przy pracy zdalnej, która obecnie staje się bardzo popularna – wyjaśnia Paweł Aulich, dodając że kolejnym ważnym aspektem pracy, któremu należy poświęcić uwagę jest sprawna komunikacja między osobami z zespołu, by uniknąć nieporozumień między pracownikami.
O prowadzącym:
Paweł Aulich - radomszczanin, właściciel agencji interaktywnej Igers Crowd, broker reklamowy, Specjalista ds. Digital Marketingu i Social Mediów, trener kompetencji cyfrowych, wydawca lokalnego portalu informacyjnego, członek Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Radomsku, Mobilny Doradca działający w ramach programu Sektor 3.0, które jest przedsięwzięciem Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności wspierającym transformację cyfrową i wykorzystywanie nowych technologii w działaniach społecznie użytecznych.
Sektor 3.0 od 8 lat śledzi trendy, szkoli, doradza, organizuje inspirujące wydarzenia technologicznie i inwestuje w ludzi, którzy chcą tworzyć nowe narzędzia IT. W sposób szczególny interesuje się takimi obszarami, jak:
komunikacja w Internecie,
bezpieczeństwo,
big data,
sztuczna inteligencja,
programowanie,
krytyczne myślenie
oraz weryfikacja informacji.
Program powstał w 2012 r. z inicjatywy Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności. Jego realizację powierzono specjalistom z Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.
W 2018 roku program został wyróżniony przez Komisję Europejską w ramach „European Digital Skills Award”!