Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Urząd Miasta zmienia zasady obsługi Klientów
Featured

Urząd Miasta zmienia zasady obsługi Klientów

W związku z panującymi ujemnymi temperaturami powietrza prezydent Jarosław Ferenc podjął decyzję o zmianie zasad obsługi Klientów Urzędu Miasta. Od środy 13 stycznia br. mieszkańcy znów będą mogli załatwiać sprawy bezpośrednio w wydziałach, bez konieczności oczekiwania na zewnątrz. Obsługa będzie odbywała się z zachowaniem reżimu sanitarnego.


Po wejściu do budynku obowiązkowe będzie przejście przez bramkę mierzącą temperaturę ciała, dezynfekcja rąk oraz zachowanie dystansu społecznego.

Klienci będą obsługiwani pojedynczo.

Informacja o zasadach funkcjonowania urzędu zostanie umieszczona na drzwiach wejściowych do budynku.

Prosimy o przestrzeganie obowiązujących zasad i stosowanie się do poleceń pracowników urzędu.