Przypominamy o programie usuwania azbestu. Do 20 marca można składać w naszym urzędzie wnioski o sfinansowanie transportu i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest.
O dofinansowanie mogą ubiegać się osoby dysponujące prawem własności lub innym prawem do dysponowania nieruchomością na terenie Radomska, na której znajdują się wyroby zawierające azbest. Wnioski można składać do 20 marca br. a w terminie do 20 września odpady powinny być zdemontowane i odpowiednio zabezpieczone do transportu.
Wzór wniosku dostępny jest w siedzibie Urzędu Miasta lub można pobrać tutaj.
Szczegółowe informacje w sprawie można uzyskać w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Gospodarki Odpadami i pod poniższymi numerami telefonów i adresami poczty elektronicznej:
44 685 45 31;
Odpady zawierające azbest pochodzące z wymiany pokrycia dachu muszą zostać zmagazynowane na działce właściciela w miejscu, gdzie możliwy będzie dojazd samochodem ciężarowym i załadunek zgromadzonych odpadów. Jeżeli nie będzie zapewniona możliwość dojazdu samochodem ciężarowym odpady nie zostaną odebrane. Aby skorzystać w bieżącym roku z programu, wyroby zawierające azbest należy zdemontować 20.09.2021 r. a odpady zawierające azbest powinnny być złożone na palecie i szczelnie zapakowane w folię polietylenową.
Więcej na ten temat pisaliśmy też tutaj --> https://radomsko.pl/aktualnosci/533-program-usuwania-azbestu-w-2021-roku