Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA RADOMSKA

Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 977 ze zm.) w dniu 19.09.2024r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne znak: TRM.6733.23.2024.AM, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającegona zmianie sposobu użytkowania części istniejącego budynku oświatowego (oznaczonego nr ewid. 270) na funkcję biurową wraz z jego nadbudową, rozbudową i przebudową (Centrum Usług Wspólnych), na działkach o nr ewid. 294/6 i 294/5 obręb 15 przy ul. Brzeźnickiej w Radomsku. 

Uwagi i wnioski dotyczące ww. inwestycji można składać w terminie 14 dni od daty podania niniejszej informacji do publicznej wiadomości na adres Urzędu Miasta Radomska, ul. Tysiąclecia 5, pok. 204 (Wydział Rozwoju Miasta).

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie:

- na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Radomska,

- na stronie internetowej Urzędu Miasta Radomska: radomsko.pl w zakładce ogłoszenia,

- w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Radomska: bip.radomsko.pl